wtorek, 28 lutego 2012

2 000 kliknięć i lody o.O

weheartit.com weheartit.com weheartit.com weheartit.com weheartit.com weheartit.com weheartit.com weheartit.com


Dwa tysiące kliknięć! Nie wiem czy to dużo czy mało. Faktem jest, że ktoś tutaj zagląda - w co chyba najbardziej nie mogę uwierzyć. o.O
Wielkie dzięki!

Postanowiłem to dzisiaj uczcić lodami (chociaż za oknem znowu śnieg) z sorbetem wiśniowym i kostką czekolady :-). Niestety kupionymi; ale kiedyś - otworzę kawiarnie z takimiiiiiii dużymiiiiii lodami (najlepszymi w okolicy) :-))))


6 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Może kiedyś do mnie też ktoś tak często będzie zaglądał. A mężczyzna w kuchni...to coś bardzo...podniecającego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    Też mi się marzy kawiarnia z lodziarnią i domowymi wypiekami. Nieduża, przytulna i kameralna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wynik - tak trzymaj! Do świętowania dziś chcąc, nie chcąc się przyłączyłam, bo wciągnęłam na dobranoc słuszną porcję czekoladowej ambrozji o minusowej temperaturze:)

    OdpowiedzUsuń