piątek, 8 czerwca 2012

Ja VS gofry.

W zamian za naukę pieczenia chleba, ja otrzymałem mnóstwo wskazówek jak zrobić genialne gofry. Ze śnieżką i truskawkami oczywiście.


Trudno mi było zanotować proporcje, ponieważ przepisy z których korzysta Tomasz, to takie "na oko".
Potrzebujemy:
- mąkę
- cukier
- proszek do pieczenia
- dwa jajka
- mleko

Wszystko razem miksujemy i wylewamy na rozgrzaną gofrownicę. 
- A kiedy będą gotowe? - zapytałem.
- Gofr będzie gotowy jak zacznie pachnieć dobrym gofrem - odpowiedział Tomek.





10 komentarzy:

  1. Tak patrzę i patrzę i żałuję, że nie mam gofrownicy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuj, żałuj - niech Ci teraz burczy w brzuchu :-). Polecam zakupić gofrownicę. Masz gofry kiedy najdzie Cię tylko ochota :-)

      Usuń
  2. Mam smaka teraz na gofry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. apetyczne te zdjęcia, muszę wyciągnąć z dna szafy gofrownice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak można trzymać na dnie szafy gofrownice? :)

      Usuń
  4. ile bym dała za takie gofry!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ja dawno nie jadłam śnieżki

    OdpowiedzUsuń